Vass på innehåll? Ess på digitala kanaler? Då vill vi ha dig!
Vi söker nu en Content Manager som vill bli en viktig kugge i vårt team och brinna för våra kunders framgång. Du ansvarar för att skapa, publicera och uppdatera innehåll för våra olika uppdragsgivares räkning. Du skapar text, ljud, bild, och/eller filmklipp. Du kan fotografera och filma för enklare produktioner till det innehåll du tar fram. Och du är en fena på att publicera det på bästa sätt för respektive social och digital kanal.
Du ansvarar dessutom för att följa upp och analysera de digitala kampanjer byrån tar fram. Du kommer att arbeta både med löpande content och content till specifika kampanjer. Vi ser även att du behärskar Wordpress för att uppdatera och administrera webbsidor.
Du är en person som älskar att skriva och har förståelse och vana för att skriva till olika sammanhang och för olika typer av uppdrag. Du har ett brinnande intresse för digital kommunikation och formgivning. Du toppar med att vara noggrann och innovativ.
Vi ser att du har en utbildning och arbetslivserfarenhet inom sociala medier.
Det här värderar vi högt.
Du som kommer trivas hos oss är ödmjuk, engagerad och noggrann. En stor entusiast, älskar ditt arbete och är en lagspelare som kan arbeta med alla typer av uppdrag och personer. Flexibel och prestigelös kan låta självklart men hos oss är det verklighet var dag. Vi på byrån är alltid nyfikna på nytt och nya utmaningar så viljan att utvecklas ska finnas i generna.
Tjänsten är en tillsvidareanställning efter 6 månaders provanställning.
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
28 augusti, 2019
NOMINERADE TILL PUBLISHINGPRISET
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…
13 maj, 2016
TOMORRO’ BAKOM 1:A-PRISET I ÅRETS FÖRETAGSSAMARBETE
Hurra! I slutet av april kammade vår…