Tomorro’ välkomnar Stockholms Hamnar bland uppdragsgivarna
I tuff konkurrens med 23 andra byråer är det vi på Tomorro’ som blivit Stockholms Hamnars nya reklambyrå efter upphandling. Stockholms Hamnar arbetar för att utveckla Stockholm som en levande och modern sjöfartsstad för invånare, näringsliv och turism. De erbjuder kajplatser, anläggningar samt service och tjänster för färje-, kryssnings- och godstrafik. Att ta hand om innerstadskajerna och service till skärgårdstrafik och sjöburen lokaltrafik ingår också i deras uppdrag.
Vi kände att vi var som hand i handske
Med vår erfarenhet inom transport och politiskt styrda verksamheter kombinerat med expertis inom kommersiella upplevelser kände vi direkt att vi är rätt partner för Stockholms Hamnar, säger Pamela Nyman, kundansvarig på Tomorro’.
Vårt uppdrag är övergripande och innebär att producera kommunikation för skiftande målgrupper – stora och breda som små och specifika. I uppdraget ställs höga krav på förmåga att sätta sig in i de olika målgruppernas förutsättningar, behov och relation till Stockholms Hamnar. Vi ska också vårda och stärka varumärket Stockholms Hamnar som i sin tur är en del av Stockholms stad.
”Det händer mycket hos oss just nu”
– Det händer oerhört mycket hos oss just nu. Det är därför viktigt att snabbt komma igång och det blir spännande att påbörja samarbetet med Tomorro’, säger Camilla Strümpel kommunikationschef på Stockholms Hamnar.
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
28 augusti, 2019
NOMINERADE TILL PUBLISHINGPRISET
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…
13 maj, 2016
TOMORRO’ BAKOM 1:A-PRISET I ÅRETS FÖRETAGSSAMARBETE
Hurra! I slutet av april kammade vår…