Vi satsade stenhårt i byråbpitchen och uppdraget gick till oss vilket vi är stolta över och det här är ett samarbete vi ser mycket fram emot! Väsby Centrum norr om Stockholm är ett kommuncentrum i en köpstark och växande region. Med konkurrenter som Mall of Scandinavia och ett växande Barkarby handelsplats ska vi tydliggöra Väsby Centrums röst och fördelar.
Vi har mycket insikter kring den här typen av uppdragsgivare och vi kunde omsätta det med hög relevansgrad i just det ämne pitchen omfattade.
Johanna Svensson, projektledare.
Vi har haft Väsby Centrum i kikaren.
Vi är otroligt glada över att få Väsby Centrum som nya vänner! Vi har sneglat på dem sedan de omprofilerade sig för ett antal år sedan och vi ha noterat och attraherats av deras sätt att kommunicera. Att vi nu har fått förtroende att utgå från det och göra det ännu bättre är otroligt inspirerande!
Lyfta stoltheten.
Kommuncentrumens roll som nav i en region är en fin och värdefull grund att bygga på. Ett kommuncentrum är lite som den gamla go’a och trygga vännen som håller i vått och torrt. Trots att andra nyare handelspalats och destinationer lockar behövs ett bra hemmacentrum för vardagliga behov. Både i form av handel, vård och service. – Den stoltheten ser vi potential i.
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
28 augusti, 2019
NOMINERADE TILL PUBLISHINGPRISET
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…
13 maj, 2016
TOMORRO’ BAKOM 1:A-PRISET I ÅRETS FÖRETAGSSAMARBETE
Hurra! I slutet av april kammade vår…