I december blev det klart att vi vann pitchen om kommunikationsuppdraget för byggentreprenören Arcona. Vi startar upp samarbetet med att ta fram ett kommunikationskoncept och ett nytt grafiskt uttryck.
Tomorro’ har visat ett stort engagemang, kreativitet och förstått vårt behov i att stärka Arconas varumärke och blev för oss det självklara valet av byrå. Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med teamet hos Tomorro’.
Katja Bolander, marknads- och kommunikationschef på Arcona.
Använda kraften i företaget.
Arcona har ett enormt kompetenskapital och unika inslag i organisationen som de vill kommunicera mot omvärlden i byggvärlden. Både mot kunder, partners och medarbetare. Det är ett otroligt roligt uppdrag att ta sig an i och med att det redan finns så många starka värden i organisationen. Vårt arbete blir att plocka fram dessa värden och göra dem kommunicerbara. Gärna så djärvt och överraskande som möjligt för att sticka ut i den relativt uniforma bransch som byggbranchen är.
Helena von Matérn, Creative Director.
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
28 augusti, 2019
NOMINERADE TILL PUBLISHINGPRISET
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…
13 maj, 2016
TOMORRO’ BAKOM 1:A-PRISET I ÅRETS FÖRETAGSSAMARBETE
Hurra! I slutet av april kammade vår…