Vi välkomnar Schneider Electrics som ny uppdragsgivare!
Schneider Electrics integrerade och innovativa energilösningar är framtagna för hem, byggnader, datacenter, infrastruktur och industrier. Det är en global koncern med över 128.000 anställda och kontor i över 100 länder.
Vi på Tomorro’ vann uppdraget efter en grundlig upphandling och pitch 2022. Vi har påbörjat arbete med flertalet olika avdelningar inom Schneider. Det innefattar bland annat strategier, idéarbete, kommunikation och kampanjer. Vår breda erfarenhet från energibranschen kommer väl till användning.
”Vi är otroligt stolta över att få äran att arbeta med kommunikation för Schneider. Det är en mångfacetterad uppdragsgivare med olika typer av behov, allt från B2B-kommunikation till konsumentkampanjer och mycket däremellan.
Många av oss har varumärket i sitt hem i en eller annan funktion, brytare, uttag mm och vi ser framemot att tillsammans skapa ökad medvetenhet kring de innovativa och uppkopplade lösningar som Schneider tillhandahåller”
säger Pamela Groop, kundansvarig för Schneider Electrics.
”Vi är glada över att få välkomna Tomorro som vår nya samarbetspartner och ser fram emot vårt samarbete kring kampanjer och projekt som syftar till att stärka Schneider Electrics varumärke och tillväxt i Sverige”
säger Karolina Wilderfalk, head of marketing and communication Sweden på Schneider Electrics.
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
28 augusti, 2019
NOMINERADE TILL PUBLISHINGPRISET
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…
13 maj, 2016
TOMORRO’ BAKOM 1:A-PRISET I ÅRETS FÖRETAGSSAMARBETE
Hurra! I slutet av april kammade vår…