Vi söker nu en vass och mångfacetterad produktionsledare
Är du en produktionsledare som sätter våra kunders framgång i första rummet oavsett omfattning? Du ansvarar för att leda produktioner framåt, att vara navet som projekten kretsar kring. Du hanterar med lätthet planer, processer, dialog med kund och kan styra upp teamet så allt rullar framåt enligt plan. Proaktivitet och nyfikenhet sitter i dina gener. Du funderar på hur vi kan effektivisera, strukturera och skapa nya än bättre förutsättningar.
Utöver god känsla för service, ordning och effektivitet trivs du med att verka i en kreativ miljö och ser dig som en pusselbit till det kreativa teamet.
Du behärskar helst Marathon och räds inte att lyfta luren när det behövs.
Du har en relevant utbildning och minst 3 års erfarenhet av arbete inhouse eller på byrå.
Det här värderar vi högt.
Du som kommer trivas hos oss är ödmjuk, engagerad och noggrann. En stor entusiast, älskar ditt arbete och är en lagspelare som kan arbeta med alla typer av uppdrag och personer. Flexibel och prestigelös kan låta självklart men hos oss är det verklighet var dag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning efter 6 månaders provanställning med tillträde enligt överenskommelse. Skicka ansökan och CV till [email protected]. Vi ser framemot att höra av dig och få veta mer om dig!
Om tomorro’
Tomorro’ är en kommunikationsbyrå med en affärsmodell som bygger på att jobba gränslöst mellan reklam, PR, innehåll och media. Vår drivkraft är ljudet av när byrå och uppdragsgivare klickar. Då infinner sig en dimension i samarbetet som lyfter allt, från brief till resultat.
Vårt team är hängivet att stärka varumärken och öka försäljning oavsett arena. Med expertis inom handel och kommersiella upplevelser i ryggen har vi tillsammans skapat lönsam kommunikation för företag och organisationer sedan 2010. Vi jobbar i dagsläget med allt från en av Sveriges stora apotekskedjor, globalt energiföretag, handelsplatser och en saluhall, byggföretag och fastigheter till organisationer som svenska kungliga hovets fond Global Child Forum, My Period is Awesome och Svenska FN-förbundet. Vi har vunnit flera fina utmärkelser exempelvis silver i Årets Byrå och guld i Svenska Designpriset.
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
28 augusti, 2019
NOMINERADE TILL PUBLISHINGPRISET
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…
13 maj, 2016
TOMORRO’ BAKOM 1:A-PRISET I ÅRETS FÖRETAGSSAMARBETE
Hurra! I slutet av april kammade vår…