Dansk energimätning till tomorro'
Kamstrup har ett spännande erbjudande i en bransch i förändring
Vi lyser upp höstmörkret med ett elektriskt tillskott på kundlistan och välkomnar det danska företaget Kamstrup till tomorro’. Kamstrup har sina rötter i Danmark och vill nu förstärka sin position på den svenska marknaden.
Då tomorro’ är Sveriges representant i det internationella nätverket CommWorld är vi en naturlig partner till den danska byrån Aros Kommunikation, som marknadsför Kamstrup i Danmark.
Vi är stolta över förtroendet och arbetet har påbörjat omgående med att hitta en unik vinkel till Kamstrups spännande erbjudande till elbranschen. En bransch i förändring och omställning.
Vi inleder samarbetet med ett kampanjkoncept för både köpta och förtjänta kanaler.
Det här är kamstrup
Kamstrup levererar innovativa mätarlösningar för el, värme, kylning och vatten till el- och energiföretag. Deras energi- och vattenmätare finns installerade i bostäder och offentliga byggnader över hela världen och garanterar effektiv energianvändning.
Elförsörjning och energi är något som berör oss alla i vardagen. Hela komplexiteten bakom och utmaningarna den branschen står inför är otroligt spännande. Något som vi vet att vi kan skapa relevant och spännande kommunikation kring.
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
28 augusti, 2019
NOMINERADE TILL PUBLISHINGPRISET
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…
13 maj, 2016
TOMORRO’ BAKOM 1:A-PRISET I ÅRETS FÖRETAGSSAMARBETE
Hurra! I slutet av april kammade vår…