Hurra! I slutet av april kammade vår kampanj ”Hej Snippan” hem förstapriset i kategorin ”Årets företagssamarbete” – ett samarbete mellan Apoteksgruppen och Svenska FN-förbundet genomfört av oss på Tomorro’. Vi är stolta och glada över att vårt initiativ att förena två av våra kunder har genererat i ett så lyckat partnerskap och en vinst, men främst hur vi tillsammans har lyckas bidra till ett så viktigt projekt som Flicka. Projekt Flicka kämpar mot könsstympning och barnäktenskap i utvecklingsländer.
Prisutdelaren FRII, Frivilligorganisationernas Insamlingsråd, är en branschorganisation som genom kvalitetsarbete, kompetensutveckling, opinionsbildning samt stöd och råd i insamlingsfrågor vill öka förtroendet och förutsättningarna för insamling till goda ändamål.
.
Vi är oerhört stolta över att vårt initiativ att förena två av våra kunder Apoteksgruppen och Svenska FN-förbundet har genererat dels en hel del medel till ett oerhört viktigt ändamål och dels gett båda företagen lyskraft. Det är mod, skärpa och drivkraft i båda organisationerna som gett avkastning på en bra idé.
Pamela Nyman, projektlerare.
En förening mellan två av våra kunder blev en succé!
Tomorro’ initierade tidigt ett samarbete mellan Svenska FN-förbundet och Apoteksgruppen för kampanjen ”Hej snippan”. Samarbetet har nu blivit utsett till Årets företagssamarbete av Frivilligorganisationernas Insamlingsråd (FRII).
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
28 augusti, 2019
NOMINERADE TILL PUBLISHINGPRISET
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…