Hudvårdsserien Oliva väljer reklambyrån Tomorro’ för sin kommande produktlansering. Kampanjen som löper under november har ett digitalt fokus med en räckvidd som sträcker sig mot målgrupper över hela landet.

Oliva är en hudvårdsserie med noga utvalda ingredienser, för att ge huden mesta möjliga omsorg och samtidigt orsaka minsta möjliga skada på naturen. Produkterna är baserade på ekologisk olivolja, som är känt för sina vårdande och återfuktande egenskaper.

Tomorro’ presenterade en fantastisk pitch under en enorm tidspress. De förstod precis vad det var vi ville förmedla med Olivas relansering och vi är mycket glada över att ha samarbetat med dem – ett tillgängligt team med can-do attityd och härlig energi.

Amelie Herslow, varumärkeschef hos Oliva.

– Vi brinner för den här typen av äkta värden! Olivas produkter har ett tydligt fokus på omsorg om både människa och miljö och det tycker vi är ett produktsegment som är intressant och relevant. Därför är vi otroligt glada att vi vann pitchen och att vi får samarbeta med Oliva.

Helena von Matérn, CD på Tomorro’.