Vi kan med glädje berätta att tomorro’ blivit nominerade till publishingpriset 2019 för våra jubileumsfilmer för UR. Uppdragsgivare: Utbildningsradion.
Många vuxna kopplar UR till nostalgiska minnen från sin egen skolgång och inte till det rika programutbud som finns tillgängligt ett klick bort. UR:s kunskap når mestadels barn. Vad händer när den kunskapen kommer hem och krockar med en vuxen som inte haft samma upplevelse? Vad händer när barn ställer de svåra frågorna?
Filmerna har gått på bio, TV, i sociala medier och online.
tomorro’ är nominerade i kategorin Filmer som marknadsför tjänster.
Stort tack till hela teamet på byrån och alla inblandade!
Johanna Svensson, Projektledare
Helena von Matérn, Creative Director
Nils Janlert, Regissör
Josua Enblom, Fotograf
Magdalena Dansk, Byråproducent
Jenny Thermaenius, Stylist och Makeup
Svenska Publishingpriset.
Svenska publishingpriset är sedan 1990 en årlig jurybedömd tävling inom film, webbplatser, tidningar, tidskrifter, böcker och andra trycksaker. Juryn består av kommunikatörer och kreatörer från branschen, såsom fotografer, filmproducenter, redaktörer etc.
Related Posts
23 september, 2024
Vi rekryterar Content Manager med fokus på filmproduktion
Styr över filmning, redigering,…
12 september, 2022
Dold sjukdom får synlighet med ny profil och webb
21 december, 2020
Ladda ner! Kreativ sista minuten-klapp till 60-plussare
Millenials och Generation z har vart på…
5 maj, 2020
Så fick Corona oss att bli mer down to earth i kommunikationen
Corona-pandemin har förändrat allting…
30 mars, 2020
CORONA: Så skapar du en tillfällig kommunikationsstrategi
Kommunicera under coronakrisen, visst!…
30 mars, 2020
CORONA: Ställ om kommunikationen med 5 grundläggande steg
Kommunikation är en av de viktigaste…
20 mars, 2020
BRANDSTANDING – ett högaktuellt kommunikationsfenomen. Vår kommunikatör Oscar förklarar
Brandstanding. Ett fenomen som…
19 februari, 2020
NYTT UPPDRAG. Pensionskapital för investeringar i infrastruktur
Nytt samarbete med Polhem Infra,…
18 februari, 2020
FEM HÅLLBARA TRENDER. Vår stylist sammanfattar Formex
Vår designer och stylist Jenny…
4 november, 2019
LYCKAD ANNONSERING I SOCIALA KANALER? Vår Content Manager guidar
Annonsering i sociala medier har vuxit…
11 september, 2019
ÅRSREDOVISNING? Vår VD summerar årets trender och potentialer:
Är det dags att planera och producera…
24 maj, 2019
NY VARUMÄRKESSTRATEGI FÖR APOTEKSGRUPPEN. VI SUMMERAR:
Reflektioner att tänka på när du står…
24 april, 2019
3 TIPS FRÅN VÅR AD: ATT BYGGA LOJALITET GENOM SOCIALA KANALER
Värdet av lojala kunder är oslagbart –…
15 maj, 2018
Tomorro’, Sveriges representant i byrånätverket CommWorld
Tomorro’ har valts vi in i det…
13 maj, 2016
TOMORRO’ BAKOM 1:A-PRISET I ÅRETS FÖRETAGSSAMARBETE
Hurra! I slutet av april kammade vår…