Vi välkomnar Schneider Electrics som ny uppdragsgivare!

Schneider Electrics integrerade och innovativa energilösningar är framtagna för hem, byggnader, datacenter, infrastruktur och industrier. Det är en global koncern med över 128.000 anställda och kontor i över 100 länder. 

Vi på Tomorro’ vann uppdraget efter en grundlig upphandling och pitch 2022. Vi har påbörjat arbete med flertalet olika avdelningar inom Schneider. Det innefattar bland annat strategier, idéarbete, kommunikation och kampanjer. Vår breda erfarenhet från energibranschen kommer väl till användning. 

Vi är otroligt stolta över att få äran att arbeta med kommunikation för Schneider. Det är en mångfacetterad uppdragsgivare med olika typer av behov, allt från B2B-kommunikation till konsumentkampanjer och mycket däremellan.  

Många av oss har varumärket i sitt hem i en eller annan funktion, brytare, uttag mm och vi ser framemot att tillsammans skapa ökad medvetenhet kring de innovativa och uppkopplade lösningar som Schneider tillhandahåller

säger Pamela Groop, kundansvarig för Schneider Electrics.

Vi är glada över att få välkomna Tomorro som vår nya samarbetspartner och ser fram emot vårt samarbete kring kampanjer och projekt som syftar till att stärka Schneider Electrics varumärke och tillväxt i Sverige

säger Karolina Wilderfalk, head of marketing and communication Sweden på Schneider Electrics.